עוטפות את העוטף

בתחילת ינואר 24, הגיעה לארץ משלחת של ג'ופה ומהר"ת מארה"ב לביקור בן 3 ימים כדי להביע תמיכה ולעמוד על השלכות המלחמה והמצב החברתי בישראל. 

ארגון קולך ישראל, לקח חלק משמעותי בעיצוב התוכנית, וביום השני לסיור נסענו יחד לקיבוץ יד מרדכי לסייע בקטיף לימונים, משם המשכנו לסיור בכפר עזה, ביקרנו בשכונת דור צעיר וחווינו בעוצמה את האובדן והחיים היפים שהיו במקום, כמו גם את גבורת התושבים. תפילת מנחה התפללנו במתחם הנובה ברעים, שהפך לאנדרטה, שם גם אמרנו קדיש לעילוי נשמתם של הנרצחים, וקיימנו לימוד קצר לזכרם. ביישוב נוף איילון פגשנו את שרה עברון, מזכלית הקיבוץ הדתי ומפונה מסעד, ושמענו בגוף ראשון על מה שעובר על המפונים. 

את היום סיימנו בבסיס במרכז הארץ, שם פגשנו תצפיתניות לארוחת ערב משותפת ומופע של יהלה ושני לחמיש. מה שהתחיל בשיחה ופינוקים הסתיים במעגלי רוקדות, יד ביד, חיילת וחברת משלחת. "יעלה יעלה, אעופה אשכונה", שרנו ורקדנו יחד עם החיילות הצעירות הגיבורות והרגשנו שהביקור היה משמעותי עבורן לא פחות מאשר עבורינו. הן ראויות לכל תמיכה. 

קולך אירועים

עיד אל בנאת

בימי החנוכה, קיימנו ערב מיוחד לנשים מפונות משדרות באחד מהמלונות בירושלים.

מי שברך לחיילות וחיילי צבא הגנה לישראל

בעיצומה של מלחמת חרבות ברזל, פנינו למוסיקאית החזנית חגית כפיר בבקשה לבצע מחדש את תפילת מי שברך לחיילי צה"ל, והפעם בגרסה שרואה את גבורת הלוחמות: "מי שברך לחיילות וחיילי צבא הגנה לישראל".